Ремонт АКПП 722.6, 722.7, 722.8, 722.9

Ремонт АКПП 722.6, 722.7, 722.8, 722.9 у Волинській обл., м.Нововолинськ, Луцьк, Ковель, Володимир-Волинський, Червоноград виконується тільки висококваліфікованими спеціалістами і тільки при строгому використанні якісних запчастин та сучасного обладнання.

Трансмісія АКПП 722.6. Основні харакетристики. Ремонт.

5G-Tronic (код 722.6) – торгова марка 5-ступінчатих автоматичних коробок передач німецької компанії Mercedes-Benz, які замінили в 1990 році застарілу 5-ступінчасту гідравлічну 722.5 і 4-ступінчасту 4G-Tronic коробки передач. З 2003 року поступово замінюється на 7G-Tronic і 9G-Tronic. Процес заміни розтягнувся на довгі роки в зв’язку з тим фактом, що коробки серії 722.6 здатні справлятися з величезним крутним моментом (до 1000 Нм) і мають більш низьку вартість, завдяки чому вони як і раніше застосовуються для турбованих двигунів V12 і на комерційних автомобілях .
Що стосується автомобілів марки Chrysler, то дана коробка передач іменується як NAG1 від англійського New Automatic Gearbox Generation One.

Трансмісія АКПП 722.9. Основні харакетристики. Ремонт.

7G-Tronic (код 722.9) або NAG2 (від нім. Neues Automatik Getriebe. 2 Generation – «нова автоматична коробка передач 2-го покоління») – торгова марка 7- ступінчатих автоматичних коробок передач німецької компанії Mercedes-Benz, які замінили в 2003 році модель 5G-Tronic. Перша семиступінчаста автоматична коробка передач, застосована при виробництві пасажирських транспортних засобів. У 2013 році була замінена на 9G-Tronic.
У травні 2003 року компанія Mercedes-Benz представила нову електронно-керовану 7-ступінчасту автоматичну коробку передач з гідротрансформатором 7G-Tronic, 5-у в історії марки. Дебютувала новинка на 5 різних моделях з восьмициліндровим двигуном: E500, S430, S500, CL500 і SL500. Вона також була доступна на деяких моделях з двигунами V6, включаючи нові 320 CDI, які використовують турбо VTG з акумуляторною паливною системою високого тиску. За заявою компанії, коробка 7G-Tronic може заощадити до 0.6 літрів палива на кожні 100 кілометрів (залежно від автомобіля), при цьому швидкість перемикання передач в ній швидше, ніж в минає 5-ступінчастою коробці 5G-Tronic. При цьому перемикання відбувається більш гладко і комфортно, без поштовхів. Інженери компанії домоглися цього перш за все за рахунок використання семи передавальних чисел .

Заміна масла і фільтра у АКПП 722.6.

Фільтр АКПП 722.6 на рідкість дешевий і одноразовий. Один шар тонкого (1.4 мм) фетру досить швидко забивається, тому рекомендується міняти його якомога частіше, особливо на віковій машині і перед зимовою експлуатацією.
Масло – синтетичне, при повній заміні входить трохи більше 8 літрів. Вважається незмінювальним, але у нас забруднюється критично вже до 100 000 км. Виток масла відбуваються в основному через прокладку піддона або через коннектор електроплати. Зміна масла рекомендується в міру його непрозорості і з віком, чим сильніше зношуються фрикціони (гідротрансформатора), тим швидше масло забруднюється. Робота в брудному маслі впливає на якість перемикання передач і на швидкість зносу фрикціонів і соленоїдів.
Рівень масла (і його прозорість) перевіряється за допомогою спеціального щупа. Рівень перевіряється на гарячому маслі (80º ± 5º). Часта зміна масла трохи віддаляє перший капремонт трансмісії, але знос витратних матеріалів неминуче настає до 150-200 тисяч км в залежності від манери водіння.

Ремонт АКПП 722.6, 722.7, 722.8, 722.9 у Нововолинськ, Луцьк та область.

Судячи з нинішньої статисти ремонтів АКПП 722.6 – одна з найпоширеніших, надійних АКПП Мерседес, яка після перебирання при акуратній експлуатації легко пройде звичайні мерседесівські півмільйона кілометрів.
Через регулярні перегріви виходить з ладу саме крихке і складне – електрика.
Вихід з ладу плати і датчиків пов’язують з перегрівом і брудним маслом. Що в свою чергу провокується заводськими регулюваннями зчеплення блокування гідротрансформатора, який досить швидко зношується, від зносу – перегрівається. Чим агресивніше розгони, тим швидше йде знос блокування і забруднюється масло.
Експлуатація з несправним гідроблоком і електрикою в свою чергу веде до загального масляного голодування, зносу втулок, вібраціям і зносу інших вузлів “заліза” 722.6 серії.
Проблема примхливої електроніки дуже сильно зіпсувала імідж Mercedes як надійного виробника. Заміна плати й гідроблока перших випусків 722.9 стала епідемією, так як в деяких моделях заміна однієї плати часто приводила до швидкого повторення цієї проблеми. Мерседес звинувачує у всьому “Сіменс”. Сіменс стверджує, що виною всьому недостатнє охолодження масла ATF або нога водія, яка занадто сильно навантажує залізо трансмісії акселератором.
Конструктори навіть передбачили відключення прослизання муфти блокування трансформатора, якщо температура масла підвищується понад + 140 °. Майте на увазі, в цьому режимі машина розганяється не так активно, але ще їде. І така температура також згубна для автомата як для людини температура тіла в 40ºС. Жити ще можна, але працювати – уже ні.

Коробка передач 5G-Tronic застосовувалась (або застосовується до цих пір) на наступних автомобілях:

1996–1999: Mercedes-Benz W140
2000–2005: Mercedes-Benz W220
2006–2013: Mercedes-Benz W221 (тільки моделі з двигуном V12)
1997–2002: Mercedes-Benz W210
2003–2009: Mercedes-Benz W211
1997–2000: Mercedes-Benz W202
2000–2004: Mercedes-Benz W203
1998–2005: Mercedes-Benz W163
1998–2005: Mercedes-Benz R170
1996–2002: Mercedes-Benz R129
2001–2011: Mercedes-Benz R230 (тільки моделі з двигуном V12, все інші до 2005 року)
1998–2002: Mercedes-Benz W208
2003–2005: Mercedes-Benz W209
2000–2006: Mercedes-Benz C215 (тільки моделі з двигуном V12)
2007–2014: Mercedes-Benz C216 (тільки моделі з двигуном V12)
1996–2013: Mercedes-Benz W463
2005–2009: Mercedes-Benz SLR McLaren
2002–2012: Jeep Grand Cherokee (2002–2004 WG Diesel, 2005–2010 WK V6)
2006–2010: Jeep Commander XK (3.7 газ) и XH (3.0 Diesel на експорт)
2011–2012: Dodge Durango (тільки моделі з двигуном V6)
2005–2014: Chrysler 300 (тільки моделі AWD, 300C, SRT8)
2005–2008: Dodge Magnum (тільки моделі AWD, RT, SRT8)
2009–2014: Dodge Challenger
2006–2014: Dodge Charger (тільки моделі AWD, RT, SRT8) (2006 3.5L V6 HO)
2007–2011: Dodge Nitro (тільки моделі 4.0L)
2012–до цього часу: Jeep Wrangler
2002–2013: Maybach 57 / 62
1998–2003: Jaguar X308 (тільки моделі з нагнітачем)
1998–2002: Jaguar XK (X100) (тільки моделі з нагнітачем)
2004– до цього часу: SsangYong Rexton
2006– до цього часу: SsangYong Kyron
2005– до цього часу: SsangYong Rodius
2014– до цього часу: SsangYong Actyon sports
1998–2014: SsangYong Chairman H
1998–2005: Porsche 911 (996 серія)
2004–2008: Chrysler Crossfire, усі моделі
2004–2010: Chrysler 300 C CRD (з двигуном OM642 V6)
2001–2006: Freightliner Sprinter Vans (США)
2003–2006: Dodge Sprinter Vans (Північна Америка)