Ремонт АКПП A760E

Ремонт АКПП A760E у Волинській обл., м.Нововолинськ, м.Луцьк, м.Ковель, м.Володимир-Волинський, виконується тільки висококваліфікованими спеціалістами і тільки при строгому використанні якісних запчастин та сучасного обладнання.

Ремонт АКПП A760E A761E.

Коробки A760E -F -H і A761E компанія Aisin розробила для задньо- і повнопривідних автомобілів з потужними 3,5-літровими моторами. Такими автоматами оснащені в основному «Тойота» і «Лексус». Зустріти ці трансмісії можна і на авто марок «Джип», «Рено» та інших брендів.
Шестиступінчастий автомат розрахований на роботу з крутним моментом до 420 Нм. Трансмісія успішно конкурує з агрегатами німецького виробництва, відрізняється довговічністю і ремонтопридатністю.

Крім стандартної A760E, зустрічаються і коробки декількох модифікацій:

  • під повнопривідні автомобілі підвищеної прохідності (A760F);
  • чотирьохступінчатий автомат (A760Н);
  • модель з вдосконаленим гідроблоком і оновленими соленоїдами (А761).

Всі варіації трансмісії A761E характеризуються надзвичайно надійною і довговічною роботою і здатністю експлуатації, як з бензиновими, так і дизельними двигунами, причому в будь-яких, навіть жорстких умовах. Коробка рідко виходить з ладу, але вимагає регулярної профілактики.
За класифікацією Aisin ці коробки часом називають TB-60.

«Проблеми» і недоліки АКПП А761Е, А760Е, F, H:

  • Забруднення масла внаслідок перегріву. Причина – недосконалість гідравлічного блоку в модифікації А761Е.
  • Складність ремонту, необхідність професійного діагностичного, ремонтного обладнання.
  • Відмови блокування гідравлічного трансформатора.
  • Специфіка налаштувань електронного блоку управління АКПП, чутливість до відхилень рівня масла.
  • Заміна масла «методом витіснення» виконується тільки в умовах автосервісу.

Наш автосервіс надає комплекс послуг по ремонту та обслуговуванню коробок-автомат:

  • Комплексна діагностика.
  • Заміна масла.
  • Відновлювальні роботи – від технічного обслуговування до капітального ремонту.
  • Заміна деталей, вузлів, агрегатів.

Типові несправності і ремонт трансмісії АКПП А760Е.

Практично всі серії даної трансмісії, використовуються на потужних автомобілях і страждають одними і тими ж характерними проблемами, пов’язаними з надмірним нагріванням масла та частими включеннями блокування гідротрансформатора, внаслідок чого відбувається нерівномірне стирання фрикціонів і подальшому забрудненню масла продуктами їх зносу.
Щоб краще затримувати фрикційний пил, металеві фільтри з сіткою замінили на пластиковий аналог з фетром, в результаті фільтруватися стали навіть найдрібніші частинки, але і масляний фільтр став швидше засмічуватись. В силу цих причин, рекомендується міняти фільтр при кожній повній заміні трансмісійної рідини, яка може зажадати 8,5-11 літрів. Через кожні 90-100 тисяч пробігу рекомендується проводити часткову заміну масла. Для часткової заміни трансмісійної рідини потрібно її злити близько 2-2,5 літрів. Це послужить попереджувальною мірою від ранньої появи потенційних проблем з гідроблоком і соленоїдами.
Через забруднене масло вся лінійка A760 / A761 страждає нестійкою роботою електроніки, клапанної плити і досить швидким стиранням фрикціонів блокування гідротрансформатора.
Зіставлення гідроплит і соленоїдів для A760 / A761 здійснюється по VIN-коду.
Повна заміна гідроблока на цій АКПП досить рідкісна процедура, частіше досить просто провести чистку гідроблока і заміну соленоїдів. Разом із заміною соленоїдів слід піддати заміні і фрикціони блокування. Попутно замінити прокладки і сальники.
Від нестачі масла і зносу блокування гідротрансформатора виходить з ладу втулка насоса і гідравлічна манжета, а потім зношуються фрикційні диски пакетів. Подальша експлуатація збільшує засмічення гідроблока і соленоїдів пилом, тиск масла падає, що призводить до втрати маслонасоса.
Щоб запобігти цьому, слід також замінити всі фрикціони пакетів.
Виконати ремонт клапанної плити управління досить складно. Його виконують рідко і тільки високопрофесійні фахівці. У процесі ремонту проводиться заміна поршнів, акумуляторів, плунжерів, кшарів.
Основною властивістю плунжерів є здатність витримувати високий тиск, тому їх заміна дає можливість надовго ліквідувати зменшення тиску рідини в сильнозагруженних і забитих клапанах.
Незважаючи на вищеописані проблеми, сімейство автоматичних коробок передач A760 / A761 прийнято вважати “вічними”. Ресурс даних АКПП без капітального ремонту може налічувати більше трьохсот тисяч кілометрів.

Де відроментовути АКПП A760E -F -H і A761E?

При будь-якій несправності автоматів A760E -F -H і A761E звертайтеся в наш сервісний центр. Ми перевіримо цілісність коробок, точно визначимо можливі несправності за допомогою діагностичного обладнання. Потім знімемо і розберемо автомат з поломками, замінимо мастило, фільтри, деталі з зносом або ушкодженнями.

АКПП A760E/761E встановлюється на наступні автомобілі:

Марка і модель авто Рік випуску Привід Двигун Модель АКПП
HONGQI HQ3 2006-2011 задній и повний 3.0L, 4.3L A760E
HONGQI HQE 2009-2011 задній и повний 6.0L A760E
HYUNDAI EQUUS 2009-2010 задній 3.8L A761E
HYUNDAI GENESIS 2009-2011 задній 3.3L,3.8L A761E
JEEP LIBERTY 2011 задній и повний 2.8L A761E
LEXUS GS300 2006 повний 3.0L A760H
LEXUS GS350 2005-2011 задній и повний 3.5L A760E
LEXUS GS430 2005-2011 задній 4.3L A761E
LEXUS IS250 2006-2008 повний 2.5L A760H
LEXUS IS250 2005-2011 задній 2.5L A761E
LEXUS IS350 2006-2008 задній 3.5L A760E
LEXUS IS350 2005-2011 задній 3.5L A761E
LEXUS LS430 2003-2006 задній 4.3L A760E
LEXUS LS430 2004-2006 задній 4.3L A761E
LEXUS SC430 2005-2010 задній 4.3L A760E
LEXUS SC430 2006-2008 задній 4.3L A761E
RENAULT MASTER 2010-2011 задній и повний 2.2L A761E
TOYOTA CELSIOR 2003-2006 задній 4.3L A760E
TOYOTA CENTURY 2005-2011 задній 5.0L A760E
TOYOTA MARK X 2009-2011 задній 3.5L A761E
TOYOTA REIZ 2005-2011 задній и повний 2.5L,3.0L A761E
TOYOTA SEQUOIA 2009-2011 задній и повний 4.6L A760E
TOYOTA TUNDRA 2009-2011 задній 4.6L A760E