Ремонт АКПП DSG-6, DSG-7

Ремонт DSG-6, DSG-7 у Волинській обл., Нововолинськ, Луцьк, Ковель, Володимир-Волинський, Сокаль виконується тільки висококваліфікованими спеціалістами і тільки при строгому використанні якісних запчастин та сучасного обладнання.

Коробка передач DSG-6, DSG-7. Основні характеристики.

DSG – це роботизована коробка з двома зчепленнями, яка дозволяє дуже швидко перемикати передачі, за рахунок чого автомобіль може швидко і ефективно розганятися. Робот – це, за конструкцією, звичайна МКПП, в якій передачі перемикає автоматика.
Як працює звичайний робот або механічна коробка? Щоб переключитися наверх або вниз, водій (або комп’ютер) від’єднує від маховика диск зчеплення, включає потрібну передачу і під’єднує диск назад. Поки перемикаються шестерні, крутний момент з двигуна на коробку не передається, і машина втрачає в динаміці.
У ДСГ ці паузи зведені до мінімуму: одне зчеплення відповідає за непарний ряд передач (1,3,5,7), а друге – за парний (2,4,6). Автомобіль стартує, і до обертається маховика притискається диск непарного ряду. Диск парного ряду розімкнутий. Поки машина розганяється на першій, комп’ютер дає команду включити другу передачу парному ряду, і коли приходить момент перемикання, від’єднується диск непарного ряду і тут же включається диск парного. Відповідно, далі працює парний ряд, а непарний перемикається і готувється вступити в роботу.
«Мокрий» і «сухий» варіанти коробки DSG використовуються паралельно. Більш витривала DSG6 здатна перетравлювати великий крутний момент і ставиться на більш потужні авто. DSG7 йде на менш потужні версії. Також DSG під брендом S-Tronic ставлять і на автомобілі Audi. Ексклюзивно для цієї марки пропонується модернізована версія DSG7, що зберегла принципову схему з сухими зчепленнями.

Експлуатація та ремонт DSG6 та DSG7 у Нововолинську, Луцьку та області. Найпоширеніші проблеми.

Найпоширеніше – це поштовхи при перемиканні передач. Диски зчеплення змикаються занадто різко, через що автомобіль дьоргається. Також зустрічаються й інші симптоми: брязкіт, скрегіт, поштовхи і втрата тяги в русі. Останнє особливо небезпечно, якщо автомобіль в момент провалу тяги знаходиться в процесі обгону по зустрічній смузі.
Головна проблема коробки ДСГ – це сухе зчеплення. Воно схильне до прискореного зносу, причому корінь проблеми – в некоректних алгоритмах мехатронного блоку, який керує роботою коробки. Є, звичайно, і інші несправності: зрідка зношуються втулки валів і вилка вимикання зчеплення, відходять контакти соленоїдів, налипає бруд на датчики, в масло потрапляє антифриз… Але ці випадки – з розряду екзотичних.
Головне що потрібно знати: якщо ви все-таки купили пост-гарантійний автомобіль з DSG7, і коробка подає симптоми несправності, це не привід змінювати її в зборі. Власне коробка передач, тобто комплект шестерень, з ладу практично ніколи не виходить. Коробку можна відремонтувати, що обійдеться на порядок дешевше заміни.

Кілька важливих правил, які продовжать життя вашої DSG:

Автомобілісти, які давно освоїли керування автомобілем з преселктивной коробкою від VW, виробили ряд правил, які допоможуть вам краще освоїти ресурс КП і не «спалити» її завчасно.

  • При перемиканні всіх основних передач: P-R-N-D-S затискайте педаль гальма до упору. DSG влаштована таким чином, що при слабкому натисканні гальма диски зчеплення не розмикаються до кінця, і в підсумку зношуються набагато сильніше.
  • Не варто часто вдаватися до нейтральної передачі, якщо ваша зупинка не перевищує однієї хвилини. Намагайтеся рухатися в пробці накатом при включеному S-режимі або тіптронік. Це значно скорочує знос блоку зчеплення.
  • Категорично заборонено буксувати або використовувати старт з пробуксовкою. Ваша машина призначена все-таки не для гонок, і ніякий «красивий старт» не виправдає витрачених на ремонт грошей.
  • При включенні в паркувальний режим, не відпускайте гальмо, слід поставити авто «на ручник», так ви врятуєте обмежувач при відкочування машини назад.
  • Режими руху завжди перемикайте плавно, з секундною затримкою. Не варто демонструвати який ви дорожньій ас, електроніка теж вимагає часу на налаштування.

Ось невеликий список, який може істотно полегшити вам життя. Це, звичайно, не «механіка», де можна все і «не паритися» за робота, але і комфорт має свою ціну.
Для DSG-6 важливим пунктом в експлуатації залишається заміна масла. Кожен 60 тисяч пробігу воно повинно бути замінено разом з масляним фільтром. Заощадити на маслі навряд чи вдасться – в умовах гаража важко здійснити заміну і ремонт при невдалій операції вийде дорожче. Хоча якщо ви впевнені в своїх силах, тут вас ніхто не зупинить, а всю потрібну інформацію легко отримати в інтернеті.

Повний спектр послуг з ремонту та обслуговування АКПП на Бош Авто Сервіс Формула. Дозволяйте обслуговувати свій АКПП тільки професіоналам.